eAnonimiseren uitbesteden
Komt u er niet uit? eAnonimiseren uitbesteden kan bij ons!
Steeds meer klanten vragen ons om documenten voor hen te eAnonimiseren. Voor klanten met een abonnement doen we de volledige verwerking voor € 1 per document. Het uitbesteden van een Woo- of informatieverzoek van 250 bestanden kost u dus slechts € 250!
Nieuwe klanten krijgen de beschikking over een eigen veilige online omgeving waar alle documenten eenvoudig geüpload kunnen worden. Wij zorgen ervoor dat alle stukken binnen de afgesproken termijn en tegen de afgesproken kosten volledig geanonimiseerd worden opgeleverd, zodat onze klanten ze weer eenvoudig kunnen downloaden. Het uitbesteden van het eAnonimiseren kan op twee manieren:
Per periode
We maken samen een inschatting van de hoeveelheid werk voor een bepaalde periode (bijvoorbeeld een half jaar of een jaar). Op basis daarvan voeren we alle opdrachten uit tegen een van tevoren afgesproken prijs.
Per opdracht
U geeft aan wat en hoeveel er geanonimiseerd moet worden en wij geven per opdracht aan wat de kosten zijn. Uiteraard kunnen we een "mantelcontract" afsluiten en daarbinnen specifieke opdrachten voor u uitvoeren.
Laagdrempelig
Om het zo laagdrempelig en voordelig mogelijk te maken zijn hieronder de kosten voor het anonimiseren per document opgenomen. Vergelijkt u deze kosten eens met de kosten als u en uw collega’s de werkzaamheden zelf uitvoeren.

Kosten uitbesteden eAnonimiseren zonder abonnement
Meer dan 2.500 documenten? Uiteraard is dit voor ons geen probleem. Vraag hiervoor vrijblijvend een offerte aan.
Voor een document rekenen we met een gemiddeld (maximaal) aantal van 10 pagina’s. Dit aantal hebben we bepaald op basis van ervaringscijfers van onze eerdere opdrachten. Indien dit gemiddelde aantal hoger is geven we voor de start van het anonimiseren door wat de exacte kosten worden.
1 - 100
documenten
per document
- Voorbeeld kosten Vaste prijs = €500,00 (minimumbedrag)
Meer dan 2.500 documenten? Uiteraard is dit voor ons geen probleem. Vraag hiervoor vrijblijvend een offerte aan.
Voor een document rekenen we met een gemiddeld (maximaal) aantal van 10 pagina’s. Dit aantal hebben we bepaald op basis van ervaringscijfers van onze eerdere opdrachten. Indien dit gemiddelde aantal hoger is geven we voor de start van het anonimiseren door wat de exacte kosten worden.
eAnonimiseren door ons laten verzorgen? Dit zijn de voordelen:
- Het eAnonimiseren hoeft niet georganiseerd te worden binnen de organisatie. Medewerkers / collega’s kunnen zich volledig richten op hun kerntaken.
- U hoeft geen contract te sluiten met een softwareleverancier. Het gebruik van onze software is inbegrepen in de prijs.
- Door onze kennis, ervaring en slimme software kunnen wij snel, nauwkeurig en tegen lage kosten eAnonimiseren. De kosten zijn vrijwel altijd lager dan als u het binnen de organisatie belegt.
- Het is mogelijk om alles door ons te laten eAnonimiseren maar ook af en toe een specifieke opdracht bij ons beleggen als dat beter uitkomt.
- Afspraak = afspraak bij ons: u weet van tevoren wat de kosten zijn en wanneer de resultaten opgeleverd worden.
- Wij nemen de verantwoordelijkheid voor het volledige proces. U heeft er geen omkijken meer naar.
- Alle soorten documenten worden door ons verwerkt (Woo-verzoeken, vergunningen, raadsbesluiten, Woo-documenten, enzovoorts).
- De eindresultaten voldoen aan de afgesproken standaarden (onder meer PDF/A) en de privacygevoelige gegevens zijn onomkeerbaar verwijderd. Hiermee voorkomt u datalekken.
- Alle werkzaamheden worden uitgevoerd op basis van ISO-27001 certificering.
- Wij werken conform de Baseline Informatiebeveiliging Overheid (BIO) en voldoen aan alle eisen van de Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG).
- Voor de verwerking van gegevens maken we gebruik van de standaard verwerkersovereenkomst van de VNG / IBD.
- De werkzaamheden staan onder toezicht van onze Chief Information Security Officer (CISO).
Meer informatie of een offerte aanvragen?
Vul dan het formulier in via de button. Wij nemen dan contact op voor verdere afstemming.